Yötä saaressa (melkein)

Eilen pakattiin puolet omaisuudesta mukaan ja lähdettiin saareilemaan perheen kanssa. Meidän lempparisaari oli varattu, joten päädyimme ei niin tuttuun saareen. Aurinko pilkisteli pilvien välistä ja välillä oli oikein kuuma. Tehtiin päivällistä notskilla, Ilokin sai kanaa. Ilo kävi kahlaamassa ja kikkaili kallioilla, mutta otti aika rennosti.

Kaksi aikuista, yksi lapsi, yksi koira, päivä (ja vajaa yö) saaressa. Millä järjellä?

Olimme pakanneet varuiksi yöpymisvermeet, joten lähdimme tarkistamaan lempparisaaren ja päätimme mennä toisista saareilijoista huolimatta. Meidän onneksi toiset lähtivät iltasella pois ja pääsimme "meidän" paikalle. Kasasimme teltan, purkasimme tavarat ja laitoimme nuotion tulille. Grillasimme makkaraa ja vaahtokarkkia. Nautimme kauniista illasta, ihana auringonlasku ja järvi oli ihan tyyni. Mielestäni yksi kauneimmista näyistä.

Ilo ei turhia itsekseen riekkunut ja mietin taas kuinka hienoa on sitten kun Ilolla on se aussiekaveri. Ehkä vähän erilaista menoa varmaan saaressakin, vaikka en todellakaan vähättele rauhoittumisen tärkeyttä - se on erittäin tärkeää ja sitä vaalitaan myös toisen aussien tullessa. Ilo telttaili ensimmäistä kertaa ja rauhoittui oikein hyvin.

Ystävykset. ♥
Suloiset sotkutassut.
Sopii hyvin väreihin.

Reissumme ei mennyt aivan putkeen, sillä heräsin kolmen aikoihin yöllä järkyttävän kamalaan päänsärkyyn. Näin unta, että joku oli tuonut särkylääkkeen ja piti oikein mieheltä varmistaa oliko näin, ei tietty ollut. Sattui niin, että oksetti. Piti lähteä aamuyöllä pois. Ilo oli kysymysmerkkinä ja selvästi vähän huolissaan kun äiskä oli tosi huonona. Ikävä päätös retkelle. Mies puki lapsen, kokosi tavarat, purki teltan ja kuskasi meidät rantaan. ♥

Illalla peilityyni järvi. Ihanaa vaihtelua tuuliselle aallokolle. Niin kaunista!

Aamuyöllä 3.35 oli aika kaunista. Ilman päänsärkyä olisi tämä jäänyt näkemättä.

Tänään heräsimme todella myöhään ja kaikkia on väsyttänyt hirveästi. Ilo on lähinnä maannut pitkin pituuttaan. Lähdimme silti erään Jennan perustaman Tampereen koiratreenit-ryhmän porukalla treenailemaan. Paikalla vain kolme erilaista koirakkoa ja kaikilla omat kuviot, joten jokainen teki omissa oloissaan tällä ekalla treenikerralla.

Seuraaminen remmissä ja remmittä ok, pysähtyessä perusasennot ajoittain vinot - huomautus. Liikkeestä maahanmeno ja seisominen ok. Luoksetulo vauhdikas, mutta perusasento vino ja tästä johtuen hinkattiin vähän enemmän perusasentoa. Noutoa kahdessa osassa - pitämistä ja tuomista, pari kertaa lähti äännellen kapulalle - huomautus, jonka jälkeen tarvitsi vahvan avustuksen kapulalle (ei kai tajunnut, että huomautus tuli ääntelystä). Omg. Istu-maahan kaukot ihan tosi kivasti meidän tasolle, aika täpäkät jopa. Palkkasin pallolla, joka on aika superpalkka. Vahvistamista ja lisää välimatkaa, sillä vielä tehdään pienellä matkalla. Ei parasta treeniä tänään.

Tein myös 2min häiriköidyn paikkamakuun. Juoksin, pyörin Ilon ympärillä, kävelin Ilon yli, taputtelin käsiäni, heittelin leluja, pomputtelin palloa, vinguttelin leluja, heittelin kapuloita, vedin lelua Ilon ohi, vedin lelua Ilon yli
ja kaikkea mitä mieleen juolahti. Ei ongelmaa. Lopuksi autoin yhtä koirakkoa luoksetulossa, Ilo oli kytkettynä tolppaan. Ihan kivasti alkoi kultsulla vauhtia ja intoa löytyä. Ilo haukahteli innoissaan remmissään, mokoma.

Illalla hain lähikaupalta todella odotetun paketin. FitDogilta tuli jauheita, shaker, pyyhkeitä, hihamerkkejä, pipo
ja avainnauha. Olin kuin pikkulapsi kun pakettia tutkin. Ilokin innostui heti shakerin tajuttuaan, tutki tavaroita ja alkoi poseerata niiden rinnalla pyytämättä. Jauheet olikin jo loppunut, joten uudet tulee todellakin tarpeeseen.

Ps. Huomasitteko te kuinka malttamaton olin? Vähän ajoissa liikenteessä.

Onko teistä kiva lukea treenipostausten ja "erikoispostausten" ohella näin normaalista arjesta?

1. Kyllä! Ihana postaus ja mikä paikka <3

2. Ihanaa! Tykkään itse kirjoitella ihan normaalista arjesta. Pelkät treeniblogit on omasta mielestä vähän noh... tylsiä ehkä. Eikö ole aika huikeaa! Siinä on oikeastaan kuvia parista eri saaresta ja molemmat on tosi kauniita. ♥

3. Ihana reissu, ihania kuvia ja ihania tunnelmia! ♥
    Marika tykätä tämä postaus! :D

4. Arkipostaukset on tosi kivoja, lisää vaan! :) Ja upeita nuo kuvat, erityisesti Rakkaus on-kuvat (toinen Antti Tuisku-fani tajus otsikonkin :D)!

5. Antti Tuisku ♥ Paras! Kiitos! :-)

6. Ihana postaus! :) Treenijutuista on kiva lukea, mutta itse rakastan arkijuttuja jopa vielä enemmän. Lisää tällaisia! :) Ja hauskaa kesää teille.

7. Voi kiitos! Hauska kuulla. :-) Kiitos ja hauskaa kesää myös sinulle!